تبلت گرافیکی هوئیون مدل HS610 به همراه قلم نوری

Huion HS610 Graphic tablet with digital pen

از {{model.count}}
دسته : هوئیون
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 8 × 212 × 350 میلی‌متر
  • وزن: 600 گرم
  • نوع اتصال: باسیم
  • نوع رابط: USB
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
4,000,000
16%
3,369,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول ستایش شده هوئیون با سطح وسیع،  قابلیت کار در ویندوز،‌ مک و حتی  اندروید را فراهم می‌کند.  این تبلت گرافیکی به همراه قلم دیجیتال  محبوب و  بدون باطری PW100 عرضه می شود که دارای 8192 سطح فشار و پشتیبانی از زاویه  تا 60 درجه است و با نرخ پاسخگویی 266PPS که یکی از بالاترین سرعت‌های  پاسخگویی در میان تبلت‌‌های گرافیکی است از آن پشتیبانی می شود. این تبلت  در کنار خود یک ناحیه تاچ مدور را دارد که مکمل کلیدهای میانبر آن هستند تا  به این ترتیب کار در نرم افزارهای گوناگون را برای کاربر هرچه راحتتر  نماید.

محصولات مرتبط

این محصول ستایش شده هوئیون با سطح وسیع،  قابلیت کار در ویندوز،‌ مک و حتی  اندروید را فراهم می‌کند.  این تبلت گرافیکی به همراه قلم دیجیتال  محبوب و  بدون باطری PW100 عرضه می شود که دارای 8192 سطح فشار و پشتیبانی از زاویه  تا 60 درجه است و با نرخ پاسخگویی 266PPS که یکی از بالاترین سرعت‌های  پاسخگویی در میان تبلت‌‌های گرافیکی است از آن پشتیبانی می شود. این تبلت  در کنار خود یک ناحیه تاچ مدور را دارد که مکمل کلیدهای میانبر آن هستند تا  به این ترتیب کار در نرم افزارهای گوناگون را برای کاربر هرچه راحتتر  نماید. ناحیه فعال این تبلت هنگام کار با کامپیوتر و سیستم‌عامل‌های ویندوز  و مک حدود 25 سانتی متر در 16 سانتی متر است با توجه اینکه این تبلت  گرافیکی از طریق OTG‌ امکان کار در گوشی ها و تبلت‌های اندرویدی را هم  فراهم می کند در این محیط ها ناحیه فعال به دلیل ایجاد تناسب با صفحه نمایش  16 سانتی متر در 10 سانتی متر خواهد بود. تبلت HS610 با ضخامت فقط 8  میلیمتر و پشتیبانی از اندروید می‌تواند به یک همراه دائمی برای طراحان  دیجیتال تبدیل شود که با استفاده از آن در هرجایی حتی بدون کامپیوتر و با  وصل کردن به گوشی یا تبلت بتوانند به کار بپردازند.

ابعاد
8 × 212 × 350 میلی‌متر
وزن
600 گرم
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB
قلم حساس به فشار
بله
میزان حساسیت فشار قلم
8192 سطح
تعداد کلیدهای صفحه
دو عدد
نمایشگر
ندارد
محدوده فعال
در کامپیوتر: 159× 254 میلی متر - در گوشی اندرویدی: 10 × 159 میلی متر
وضوح
5080 LPI
RPS
266
رنگ قلم
مشکی
نوع باطری
بدون باطری
قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
ویندوز - مک - اندروید
سایر مشخصات
12 عدد کلید میانبر فیزیکی
16 عدد کلید میانبر مجازی
صفحه مدور تاچ
اقلام همراه
تبلت گرافیکی
قلم بدون باطری
کابل USB
نگهدارنده قلم
نوک قلم به تعداد 8 عدد
آداپتور OTG‌از نوع Micro USB
آداپتور OTG از نوع USB-C
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...