تبلت گرافیکی و قلم نوری هوئیون مدل H1060P

huion 1060p

از {{model.count}}
دسته : هوئیون
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 770 گرم
  • محدوده فعال: ۱۵۸.۸ × ۲۵۴
  • میزان حساسیت فشار قلم: ۸۱۹۲
  • تعداد کلیدهای صفحه: 10
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
3,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تبلت گرافیکی یک محصول بسیار کارآمد برای طراحان و گرافیت‌ها است تا  طراحی‌های خلاقانه خود را به صورت دیجیتال ثبت کنند. تبلت گرافیکی هوئیون  مدل  H1060P همراه با قلم سری 1060 سری محبوب و حرفه‌ای هوئیون محسوب  می‌شود که در طول دو نسل قبلی خود توانسته نظرها را به سوی برند هوئیون و  محصولات آن معطوف کند. تبلت گرافیکی H1060P به عنوان نسل سوم این سری باز  هم پیشرفت داشته و دو ضعف عمده موجود از نگاه حرفه‌‌ای‌ها را جبران کرده  است. این تبلت به قلم نوری مدل PW100 که بدون باطری است مجهز شده و علاوه  براین از ویژگی Tilt که به طور معمول اختصاص به تبلت‌های حرفه‌ای دارد هم  پشتیبانی می‌کند. با توجه به‌نیاز حرفه‌ای‌ها در کنار سطح وسیع کاری خود  (ناحیه ای به وسعت 16 در 26 سانتی متر)، دارای 12 دکمه میانبر فیزیکی و 16  دکمه میانبر مجازی است که تمامی آن‌ها قابل برنامه ریزی هستند.

محصولات مرتبط

برند هوئیون یکی از برندهای برتر حوزه الکترونیک است  که تخصص زیادی در  طراحی و تولید تبلت‌های گرافیکی دارد. تبلت گرافیکی هوئیون مدل H1060P  جدیدترین محصول برند هوئیون بوده که دارای همان طراحی تبلت قلبی خود یعنی  New 1060 Plus است؛ اما در این مدل به جای قلم شارژ کننده از یک قلم خودکار  بدون باتری استفاده کرده است.  هوئیون عملکرد کلی این دستگاه را نسبت به  مدل قبلی ارتقا داده تا به راحتی بتوانید روی آن برنامه‌های مورد علاقه خود  را نصب کنید.

وزن
770 گرم
محدوده فعال
۱۵۸.۸ × ۲۵۴
میزان حساسیت فشار قلم
۸۱۹۲
تعداد کلیدهای صفحه
10
دقت قلم
۸۱۹۲ pressure sensitivity levels
نوع اتصال
باسیم
تعداد کلیدهای قلم
2
سازگار با سیستم‌عامل‌های
ویندوز ۷ به بعد سیستم عامل مک از نسخه ۱۰.۱۱ به بعد
سایر مشخصات
پشتیبانی از قابلیت Tilt دارای ۱۲ کلید میانبر فیزیکی قابل برنامه‌ریزی دارای ۱۲ کلید میانبر مجازی قابل برنامه‌ریزی سازگار با تمامی نرم افزارهای گرافیکی مناسب برای استفاده با هر دو دست (راست دست و چپ‌دست‌ها) دارای قلم بدون باتری قلم با دقت فوق العاده ۰.۳ میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...