قلم نوری اکس پی.پن مدل Deco Pro M

XP-Pen Deco Pro Medium

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1000گرم
  • نوع اتصال: باسیم
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های: ویندوز - مک - آندروید
  • دقت قلم: 8192
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
6,899,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

XP-PEN Deco Pro، آخرین نسخه تبلت XP-Pen، اولین بار به عنوان برنده جایزه طراحی Red Dot 2019 و برنده جایزه طراحی خوب 2018 معرفی شد. Deco Pro Medium دارای یک منطقه کاری 11 × 6 اینچی است که بوم بزرگتری برای آثارتان به شما می دهد. ساخته شده با پوشش آلومینیومی و دارای فرم منحنی به نازکی 7 میلی متر است که استفاده را صاف و از نظر ظاهری براق می کند.

محصولات مرتبط

XP-PEN Deco Pro دارای رابط جدید پیشگامانه دو چرخ است که یک چرخ مکانیکی و مجازی را ترکیب می کند که انجام چندین عمل را با یک دست ممکن می کند، ضبط، نوشتن، ترسیم و ویرایش آسان تر و سریعتر از همیشه است. چرخ غلتکی مجهز به چراغ نشانگر و سطح روشنایی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد حتی در نور کم نیز در خلاقیت خود غوطه ور شوید. همچنین دارای 8 کلید میانبر پاسخگو است که به شما امکان دسترسی فوری به عملکردهای خاص را می دهد.

XP-Pen Deco Pro از عملکرد شیب تا 60 درجه پشتیبانی می کند و به سرعت و به راحتی به نحوه حرکت طبیعی دست شما پاسخ می دهد. عملکرد Tilt همچنین انتقال نرم‌تر و طبیعی‌تر بین خطوط و ضربه‌ها را ارائه می‌کند و همچنین به شما امکان می‌دهد سایه‌هایی را به آثار خود اضافه کنید.Deco Pro Medium با حداکثر 8192 سطح حساسیت فشار، کنترل و دقت دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. ایجاد خطوط ظریف در یک تجربه روان و فوق العاده طبیعی. Deco Pro دارای یک جا خودکار چند منظوره است تا قلم و نوک خودکار شما را ایمن نگه دارد. می توانید از آن به عنوان پایه قلم یا به عنوان یک قاب برای ایمن نگه داشتن قلم خود در هر جایی که می روید استفاده کنید.

وزن
1000گرم
نوع اتصال
باسیم
سازگار با سیستم‌عامل‌های
ویندوز - مک - آندروید
دقت قلم
8192
تعداد کلیدهای قلم
دو عدد
RPS
230+
تعداد کلیدهای صفحه
8عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...