فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
75,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه کابل شارژ ها یکی از مهم ترین راه شارژ کردن و یا جابه جایی اطلاعات برای گوشی های موبایل محسوب میشوند.اما مشکلی که پیش می آید تنوع گوشی با کانکتور های مختلف باعث شده که کاربران مجبور باشند برای هر گوشی کابل شارژ متفاوتی را استفاده کنند.

محصولات مرتبط

امروزه کابل شارژ ها یکی از مهم ترین راه شارژ کردن و یا جابه جایی اطلاعات  برای گوشی های موبایل محسوب میشوند.اما مشکلی که پیش می آید تنوع گوشی با  کانکتور های مختلف باعث شده که کاربران مجبور باشند برای هر گوشی کابل شارژ  متفاوتی را استفاده کنند.کابل شارژ اندروید X-hanz مدل HL94 میکرو با طول 1  متر دارای تبدیل USB مناسب برای پورت های میکرو USB مانند انواع تبلت،  موبایل، کامپیوتر، لب تاپ، هدفون، پخش کننده موسیقی و … می باشد و شما با  خرید یک کابل شارژ میتوانید هر دستگاهی دارای پورت میکرو یو اس بی باشد را  شارژ کنید.کابل شارژ اندروید X-hanz مدل HL94 یکی از محصولات با کیفیت شرکت  ایکس-هانز که به دلیل روکش سیلیکونی و مواد با کیفیت بالا با خاصیت  ارتجاعی و مقاومت در برابر پیچیدگی و پارگی به راحتی خم می شود و طول عمر  بالایی نسبت به کابل های مشابه در بازار را دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...