کابل تبدیل USB به microUSB دبلیو یو دبلیو مدل X10 طول 1 متر

Wuw X10 USB To micro usb Cable 1m

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع رابط:: microUSB
  • نوع کانکتور:: microUSB، USB 3.0، USB 2.0
  • نوع درگاه:: USB 2.0، USB 3.0، microUSB
  • نوع کابل:: USB
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
90,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کابل «دبلیو یو دبلیو» مدل «X10» از نوع  میکرو یو اس بی است و یک متر طول دارد. این کابل داخل کیف چرمی کوچکی است و  به‌صورت جمع شده در آن جای می‌گیرد. این کابل از ساختار دو لایه برخودار  است و روکشی از جنس TPE روی سیم خود دارد و روی این روکش پوشش فلزی تعبیه  شده است. این روکش فلزی انعطاف‌پذیر است و عمر کابل را بسیار بالا می‌برد.  شدت‌جریانی که از این کابل عبور می‌کند برابر به را 2.1 آمپر است و با خیال  راحت می‌توانید آن را به شارژ یا دستگاهی وصل کنید که شدت‌جریان خروجی آن  برابر با این مقدار است. این کابل به طور کامل از شارژ سریع، fast chargh  سامسونگ و هوآوی و دیگر گوشی ها پشتیبانی می کند و برای انتقال دیتا نیز  مناسب است.کابل به همراه یک جمع کننده و کیف چرمی است .اگر برای گوشی و  تبلت خود به دنبال کابلی مقاوم هستید  که دور وسایل دیگر پیچیده نشود و جای  مخصوص خود را داشته باشد کابل X10  مناسب شماست که فلزی بودن روکش آن را  از کابل‌های دیگر متمایز می‌کند.

محصولات مرتبط

کابل «دبلیو یو دبلیو» مدل «X10» از نوع میکرو است. این کابل یک متر طول دارد. این کابل داخل کیف چرمی کوچکی است و به‌صورت جمع شده در آن جای می‌گیرد. با جمع کننده‌ی دکمه‌ای که در آن وجود دارد این کار بسیار آسان شده است. این کابل از روکش فلزی برخوردار است و کانکتورهایی که از جنس همین فلز هستند. براقند و در قسمت پایین آن‌ها شیارهایی وجود دارد که در دست گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند. این روکش فلزی انعطاف‌پذیر است و عمر کابل را بسیار بالا می‌برد.

باز و بسته شدن کیف چرمی همراه آن هم به کمک دکمه است. شما امکان این را دارید که علاوه بر شارژ کردن از کابل X10 Wuw برای انتقال اطلاعات هم استفاده کنید و اگر برای دستگاه  خود به دنبال کابلی مقاوم هستید  که دور وسایل دیگر پیچیده نشود و جای مخصوص خود را داشته باشد کابل X10 دبلیو یو دبلیو مناسب شماست که فلزی بودن روکش آن را از کابل‌های دیگر متمایز می‌کند.

نوع رابط:
microUSB
نوع کانکتور:
microUSB، USB 3.0، USB 2.0
نوع درگاه:
USB 2.0، USB 3.0، microUSB
نوع کابل:
USB
طول کابل:
1 متر
سازگار با:
دستگاه های اندرویدی (بجز تایپ C)
جنس روکش کابل:
TPE و فلز دارای ساختار دولایه
سایر مشخصات:
شدت جریان عبوری: 2.1 آمپر
کانکتورهای آلومینیومی
انعطاف پذیری (مانند کابل معمولی)
همراه با جمع کننده کابل و کیف چرمی
فلزی و بسیار مقاوم
پشتیبانی از فست شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...