هدفون بی سیم مدل P9

P9

از {{model.count}}
دسته : هدفون
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • مناسب برای: مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط: بلوتوث
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
350,000
29%
249,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هدفون بی سیم مدل P9 طراحی بسیار زیبا را در کنار حمل ساده قرار داده است ،  بنابراین برای استفاده در هر فضا و مکانی بسیار مناسب است . ظاهر آن هم  طراحی بسیار ساده‌ و شیکی دارد و ست کردن آن به دلیل داشتن تنوع رنگی با  لباس بسیار ساده خواهد بود. کاپ‌ها هم از جنس بسیار نرم و لطیف میکروفایبر  هستند تا هنگام استفاده ی طولانی مدت کاربر احساس خستگی نکند البته وزن کم  این محصول و سبک بودنش نیز یکی دیگر از ویژگی های هدفون P9 است.

محصولات مرتبط

  • هدفون بی سیم مدل P9 طراحی بسیار زیبا را در کنار حمل ساده قرار داده است ،  بنابراین برای استفاده در هر فضا و مکانی بسیار مناسب است . ظاهر آن هم  طراحی بسیار ساده‌ و شیکی دارد و ســـت کردن آن به دلیل داشتن تنوع رنگی با  لباس بسیار ساده خواهد بود. کاپ‌ها هم از جنس بسیار نرم و لطیف میـکروفایبر  هستند تا هنگام استفاده ی طولانی مدت کاربر احساس خستگی نکند البته وزن کم  این محصول و سبـک بودنش نیز یکی دیگر از ویژگی های هدفون P9 است. مهم‌ترین  نکته در خصوص هدفون P9 به کیفیت صدای خــروجی آن میتوان اشاره کرد . صداها  کامــلا تفکیک شده و متمایز هستند. جزئیات موسیــقی کامـلا قابل تشخیص است.  همچنین باس و صداهای رنج به خوبی پخش می‌شوند. گفتنی است این مدل دارای  میکروفون اسـت که با داشتن بلوتوث  به شما امکان مکالمه با صدایی بسیار شفاف  میدهد . هدفون شامل یک عدد کابل AUX و یک عدد کابل شارژ این محصول است.  شما میتوانید با استفاده از کابل صدای AUX بصورت سیــمدار از این هدفون  استفاده کنید .
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
بله
باتری
دارد
ویژگی‌های خاص
میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...