ماوس بی سیم قابل شارژ RGB

Wireless Mouse Rechargeable RGB Slim Silent

از {{model.count}}
دسته : ماوس
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 112*58*25
  • وزن: 67.2g
  • برد: 10 متر
  • DPI: 800/ 1200/ 1600
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
500,000
21%
399,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نسخه ارتقا یافته ماوس با چراغ های RGB سرگرمی بیشتری را به زندگی خسته کننده دفترکار اضافه می کند. پایین ماوس دارای یک سوئیچ است، شما می توانید نورها را آزادانه تغییر دهید. باتری قابل شارژ بادوام داخلی، می توان آن را به راحتی با استفاده از کابل USB همراه بدون تعویض باتری شارژ کرد. فقط 2 ساعت شارژ می شود، می توانید حدود 7-15 روز از آن استفاده کنید. زمان آماده به کار بسیار طولانی است، ویژگی های صرفه جویی در انرژی، حالت خواب خودکار و حالت بیداری برای صرفه جویی در انرژی نصب شده است. برای صرفه جویی در مصرف برق، چراغ LED ماوس را در صورت عدم استفاده خاموش کنید.

محصولات مرتبط

نسخه ارتقا یافته ماوس با چراغ های RGB سرگرمی بیشتری را به زندگی خسته کننده دفترکار اضافه می کند. پایین ماوس دارای یک سوئیچ است، شما می توانید نورها را آزادانه تغییر دهید.

 باتری قابل شارژ بادوام داخلی، می توان آن را به راحتی با استفاده از کابل USB همراه بدون تعویض باتری شارژ کرد. فقط 2 ساعت شارژ می شود، می توانید حدود 7-15 روز از آن استفاده کنید. زمان آماده به کار بسیار طولانی است، ویژگی های صرفه جویی در انرژی، حالت خواب خودکار و حالت بیداری برای صرفه جویی در انرژی نصب شده است. برای صرفه جویی در مصرف برق، چراغ LED ماوس را در صورت عدم استفاده خاموش کنید.

دکمه بی‌صدا ۹۰ درصد صداها را کاهش می‌دهد، که آن را به یک موس بی‌سیم ایده‌آل برای دفتر، اتاق کنفرانس، کافه، کتابخانه، اتاق خواب تبدیل می‌کند، به شما کمک می‌کند روی کار خود تمرکز کنید، مطالعه کنید بدون مزاحمت دیگران. طراحی فوق العاده نازک، ارگونومیک، سبک و راحت برای حمل و نقل یا مسافرت.

نیازی به نصب هیچ درایوری نیست، فقط گیرنده USB را به لپ تاپ خود وصل کنید تا ماوس شروع به کار کند. فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتز اتصال قدرتمند و قابل اعتمادی را فراهم می کند که تا برد 10 متر موثر است. فناوری ردیابی نوری پیشرفته با کلیک سریع و پاسخگویی. 3-سطح DPI قابل تنظیم (800/1200/1600 DPI)، آزادانه برای برآوردن کار روزانه. به شما امکان می دهد بدون نگرانی از هر دستگاهی استفاده کنید.

ابعاد
112*58*25
وزن
67.2g
برد
10 متر
DPI
800/ 1200/ 1600
تعداد کلید
4
نوع اتصال
بی سیم
فرکانس
۲.۴GHz
نوع حسگر
اپتیکال
سایر قابلیت‌ها
کلید تنظیم سرعت - DPi
باتری قابل شارژ
اقلام همراه
ماوس,کابل USB ,دانگل USB ,دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...