زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C23

Yesido C23 Phone Holder

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ابعاد ۳.۵ تا ۷ اینچ
  • سایر توضیحات: ساخته شده از مواد اولیه ABS و Silca Gel
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
165,000
13%
145,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هولدر  داشبوردی یسیدو C23 محصولی از شرکت یسیدو است. یسیدو مبتکر و خلاق در  زمینه تولید هولدرهای موبایل است. هولدر داشبوردی یسیدو C23یک راه حل  برای  نصب گوشی به صورت  ایمن، همه کاره و بسیار کاربردی را ارائه می دهد.

محصولات مرتبط

مانند مدل های قبلی هولدر یسیدو، این محصول نیز دارای ویژگی های فوق العاده ای است. مانند ویژگی قفل کردن Quick Touchو همچنین ژل پد فوق العاده چسبنده ای دارد. هولدر داشبوردی یسیدو C23 به دو صورت قابل نصب و استفاده در اتومبیل است روش اول نصب برروی داشبورد خودرو و روش دوم نصب بروی شیشه جلوی خودرو. از جمله ویژگی های ساخت این هولدر میتوان به گیره قابل تنظیم و نصب بسیار آسان آن اشاره کرد. در زیر پایه تلسکوپی یک براکت قرار گرفته که با استفاده از چسب سیلیکون قوی همراه با تئوری فشار جوی قابل نصب برروی داشبورد و شیشه همه اتومبیل ها به راحتی است. شما میتوانید از هولدر داشبوردی یسیدو C23 برای بسیاری از دستگاه ها از سایز 3.8 الی 6.4 اینچ و یا 52 الی 102 میلیمتر استفاده نمایید. طراحی این محصول به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی در حین نگهداری گوشی در استند، گوشی تلفن خود را با استفاده از کابل شارژ نمایید و محدودیتی برای اتصال کابل به گوشی در این هولدر وجود ندارد.

ابعاد
ابعاد ۳.۵ تا ۷ اینچ
سایر توضیحات
ساخته شده از مواد اولیه ABS و Silca Gel

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...