هندزفری سامسونگ AKG

Earphones AKG SMK93L9VK

از {{model.count}}
انتخاب نوع:
نوع را انتخاب کنید.
انتخاب کیفیت:
کیفیت را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
249,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری مدل AKG SMK93L9VK محصولی از برند AKG ساخت کشور ویتنام است، این محصول در عین سادگی و زیبایی داری طراحی ارگونومیکی بوده که در هنگام گوش دادن به موسیقی به گوش آسیب نمی رساند و بدون ایجاد مزاحمت می توانید ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی و مکالمه استفاده نمایید.

هندزفری مدل AKG SMK93L9VK محصولی از برند AKG ساخت کشور ویتنام است، این محصول در عین سادگی و زیبایی داری طراحی ارگونومیکی بوده که در هنگام گوش دادن به موسیقی به گوش آسیب نمی رساند و بدون ایجاد مزاحمت می توانید ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی و مکالمه استفاده نمایید، هنگام گوش کردن به موسیقی توسط این هندزفری شاهد یک صدای بسیار واضح و بیس فوق العاده ای خواهید بود، حتی میتوانید کوچک ترین اجزای موسیقی را به طور کامل احساس کنید همچنین این هدفون دارای دقت بالا در انتشار صدا است و حتی جزئی ترین صدا ها را به گوش شما میرساند. سر گوشی‌های این هندزفری از جنس سیلیکون بوده و به خوبی در گوش قرار میگرند و گوش را اذیت نمیکنند. همچنین داخل پک سه سایز سری سیلیکونی جهت راحتی شما قرار داده شده است، به دلیل ارگونومیک بودن این محصول، سری های گوشی بسیار نرم هستند و به خوبی در گوش قرار میگیرند و نوع طراحی انها متناسب با گوش است، همچنین طراحی منحصر به فرد این هندزفری مانع از انتشار صدای موسیقی به محیط اطراف میشود، این محصول دارای یک پنل شامل 3 کلید به همراه یک میکروفون است، به کمک میکروفون و کلید ها میتوان به تماس ها پاسخ داد یا به آنها خاتمه داد همچنین از این کلید برای تعویض موسیقی و افزایش صدا نیز میتوان استفاده کرد، وزن بسیار سبکی دارد و در گوش شما سنگینی نمیکند و باعث ایجاد راحتی هنگام استفاده میشود. روکش کابل هندزفری از رشته های به هم تنیده ای است که باعث افزایش طول عمر هندزفری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...