تلفن بی سیم گیگاست مدل C330

Gigaset C330 Wireless Phone

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد گوشی های بی سیم:: یک عدد
  • تعداد خطوط:: 1
  • دفترچه تلفن:: دارد
  • فرکانس:: 2.4
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
1,900,000
16%
1,599,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در مدتی نه‌چندان دور در گذشته تلفن‌ها همه باسیم بودند. با پیشرفت  تکنولوژی تلفن‌های باسیم کم‌کم جای خود را به نسخه‌های بی‌سیم دادند که  آزادی حرکتی و راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

محصولات مرتبط

بااین‌وجود  تلفن‌های بی‌سیم برای کسانی که در پشت میز از آن می‌خواهند استفاده کنند  عملاً استفاده‌ی چندانی ندارند. ازاین‌رو شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن اقدام  به ساخت تلفن‌هایی کرده‌اند که هر دو نسخه‌ی باسیم و بی‌سیم را در یک بسته  ارائه می‌دهند. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید یکی از همین  مدل‌هاست. شرکت گیگاست به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان باکیفیت تلفن در این  مدل‌ هم نهایت کیفیت را برای کاربر به ارمغان آورده است. می‌توانید قسمت  باسیم تلفن را بر روی میز خود قرار داده و از آن استفاده نمایید و از سوی  دیگر گوشی بی‌سیم را برای مواقعی که قصد حرکت در محیط دارید را اختصاص  دهید. برای راحتی کاربر قابلیت بلندگوی دیجیتال در این مدل فراهم‌شده است  که صدایی بسیار باکیفیت را تولید می‌کند.

تعداد گوشی های بی سیم:
یک عدد
تعداد خطوط:
1
دفترچه تلفن:
دارد
فرکانس:
2.4
نمایشگر:
دارد
منشی تلفنی:
ندارد
قابلیت کنفرانس:
دارد
اسپیکر:
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...