کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Fizz K617 RGB

Redragon K617 Fizz

از {{model.count}}
دسته : کیبورد
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 400 گرم
  • نوع اتصال: باسیم
  • منبع تغذیه: usb
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
2,000,000
6%
1,899,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

صفحه‌کلید سیمی جدید ردراگون با طرح‌بندی 60% به سبکی تازه و با پیشنهاد اقتصادی. 61 کلید جمع و جور با کلیدهای انتخاب شده، اختصاص داده شده به گیمرها

سوئیچ های قرمز قابل تعویض: بی صداترین سوئیچ مکانیکی، حرکت کلیدهای خطی و نرم، ثبت هر کلیک را آسان می کند. قابل تعویض با سایر سوئیچ های Redragon. ساخته شده برای ماندگاری با سوئیچ هایی با 50 میلیون فشار کلید.

RGB پر جنب و جوش: حداکثر 20 حالت از پیش تنظیم شده نور پس زمینه توسط خود صفحه کلید آزاد است. روشنایی و سرعت جریان نیز قابل تنظیم است. حالت های دلخواه خود را برای هر بازی انتخاب کنید.

نرم افزار حرفه ای قابل تنظیم: گزینه های خود را با استفاده از نرم افزار موجود گسترش دهید تا حالت ها و افکت های جدید خود را که در redragonshop یافت می شود طراحی کنید. ماکروها با کلیدهای مختلف یا میانبرهای مختلف برای کار و بازی کارآمدتر.

اختصاصی برای FPS Gamer: صفحه‌کلید را مستقیماً روی دسکتاپ خود قرار دهید و دیگر راه کج‌تری برای صرفه‌جویی در فضای ماوس ندارید، ماوس شما دیگر هرگز به صفحه‌کلید ضربه نمی‌زند. از تکان دادن ماوس بدون هیچ نگرانی لذت ببرید و به سراغ Team Kills بروید.


وزن
400 گرم
نوع اتصال
باسیم
منبع تغذیه
usb

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...