هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل BLACKSHARK V2 PRO

BLACKSHARK V2 PRO

از {{model.count}}
دسته : هدفون
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 320 گرم
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • مناسب برای: گیمینگ
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
5,900,000
7%
5,499,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

3اگر خواستار یک صدا واضح و میکروفونی قوی هستید ، ما به شما Blackshark v2  pro  رو معرفی میکنیم . این هدست یکی از بهترین ها برای استفاده در بازی  میباشد با استفاده از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless خیالتون از تاخیر صدا در  هدست های بیسیم راحت میشود چرا که هرگز این اتفاق در این هدست رخ نمیدهد و  به شما کمک میکند که این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی ها خود  میتونید روش حساب کنید که در سخت ترین شرایط بازی به کمکتون میاد.  این هدست تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت  Micro USB استفاده کنند.

محصولات مرتبط

اگر خواستار یک صدا واضح و میکروفونی قوی هستید ، ما به شما Blackshark v2  pro  رو معرفی میکنیم . این هدست یکی از بهترین ها برای استفاده در بازی  میباشد با استفاده از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless خیالتون از تاخیر صدا در  هدست های بیسیم راحت میشود چرا که هرگز این اتفاق در این هدست رخ نمیدهد و  به شما کمک میکند که این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی ها خود  میتونید روش حساب کنید که در سخت ترین شرایط بازی به کمکتون میاد.  این هدست تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت  Micro USB استفاده کنند.جنس بدنه تیتانیوم زیبایی و استحکام خاصی به این  هدفون بخشیده. میکروفون ۹.۹ میلی‌متری این هدست از نوع جداشونده است و الگوی قطبی آن  Super Cardioid است. این الگوی قطبی نسبت به کاردیویید توان بیشتری در  خنثی‌سازی نویزها از طرفین و پشت میکروفون دارد و به لطف پاسخ فرکانسی عالی  و دیافراگم بزرگ‌تر، صدای شما را با گیرایی بالاتری منتقل می‌کند. با نرم‌افزار Razer Synapse 3 کنترل کاملی روی تنظیمات این میکروفون خواهید  داشت. با این نرم‌افزار تنظیماتی مثل ولوم میکروفون، حذف نویزهای محیطی،  افزایش وضوح وکال، نرمال‌سازی ولوم، اکولایزر میکروفون و ... تحت کنترل  شماست ریزر با استفاده از فناوری THX صدای سه بعدی و ۷.۱ کاناله را در هر هدفون  گیمینگ (حتی هدفون‌های معمولی استریو) امکان‌پذیر می‌کند. این تکنولوژی،  آگاهی محیطی و تمرکز شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود لذت  بیشتری از فضای بازی ببرید. تمام بازی‌های سازگار با این فناوری، موقعیت  صداها را نشان می‌دهند؛ مثلاً جهت تیراندازی، جهت حرکت قدم‌ها، اینکه کسی  به شما نزدیک یا از شما دور می‌شود. این فناوری تجربهٔ شما از بازی‌های  کامپیوتری را متحول می‌کند. برای استفاده از تکنولوژی THX باید نرم‌افزار THX SPATIAL AUDIO را نصب  کنید. این برنامه با هر هدفون ۳.۵ میلی‌متر بلوتوث یا USB کار می‌کند ولی  احتمالاً حدس زده‌اید که بیشترین سازگاری آن با هدفون‌های ریزر از جمله  Razer BlackShark V2 Pro است.

وزن
320 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
گیمینگ
رابط
دانگل USB
امپدانس
32 اهم
باتری
دارد
ویژگی‌های خاص
Noise Cancelling Microphone
سایر مشخصات
پشتیبانی از HyperSpeed Wireless Technology جهت جلوگیری از تاخیر صدا در حالت بیسیم
میکروفون سوپرکاردیویید با وضوح بسیار بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...