فن و خنک کننده رادیاتوری مگنتی گوشی موبایل مدل L-06

L-06 fan

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: حدود 135
  • مشخصات: ولتاژ/جریان ورودی: ۵ ولت جریان ورودی: ۱A جنس: آلوم...
  • اقلام همراه: کابل usb
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
800,000
13%
699,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خنک کننده مدل L-06 خنک کننده سریع با مکش مغناطیسی همراه با رادیاتور  رنگارنگ و فن کوچک نیمه هادی برای تلفن همراه می باشد فن خنک کننده با هیت سینک قدرتمند از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی  با کنسول بازی جلوگیری می کند و عمر گوشی و باتری را افزایش می دهد.  رادیاتور L-06 در مقایسه با سایر کولرها، این رادیاتور بازی را می توان به  مدت نیم ساعت استفاده کرد و می تواند 10 تا 30 درجه سانتی گراد گوشی را خنک  کند. این می تواند به طور موثر مشکل داغ شدن تلفن همراه را حل کند. قابل استفاده برای تمامی مدل های آیفون / گوشی اندروید / تبلت می باشد که  بازی های متنوعی را بدون نگرانی از داغ شدن انجام دهید. رادیاتور خنک کننده قدرتمند و مجهز به کابل داده USB 1.5 متری است.

محصولات مرتبط

وزن
حدود 135
مشخصات
ولتاژ/جریان ورودی: ۵ ولت جریان ورودی: ۱A جنس: آلومینیوم + پلاستیک
اقلام همراه
کابل usb
امیرعلی سلیمی

سلام خدمت همه دوستان تشکر از سایت نیکان عزیز که این بسته یک روزه به دستم رسید ، عزیزان گیمر فن توی ی کلام حرف نداره از خیلی برند ها هم کیفیت خنک کنندگیش بالا تره ، بنده برند ممو و متفرقه فن زیاد تست کردم ولی این مدل نسبت به فن هایی که داشتم بهتره ، یک ضعف داره که ورق جدا که پشت گوشی میچسپه آهنرباش یکمی ضعیف هست و مزیتی هم که داره ورق نازکی با چسپندگیه بالاییه به سادگیا کنده نمیشه و انتقال خنکیش به پشت گوشی خیلی خوبه ، سرعت و دور فن خیلی خوبه ولی اگر قدرت بیشتری میخواید از این فن ها بگیرید کابل فست شارژ 3 آمپر به بالا با آداپتور فست شارژ ۱۵ وات به بالا باید استفاده کنید تا نهایت خنک کنندگی و عملکردش رو داشته باشید ، سرعت دور فن هم با فست شارژ میره بالاتر که خیلی تاثیر داره کیفیت ساخت بدنه خوبه قابل پسنده ، ولی نور پردازی خیلی خوشگل و با کیفیتی داره چه برای گوشی چه برای آیپد همه جور تایید میکنم ، امیدوارم کمکتون کرده باشم یا علی ،

260 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...