خنک کننده رادیاتوری موبایل ممو مدل DLA7

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۶۷ گرم
  • مشخصات: نوع : رادیاتوری / دارای: هیت سینک آلومینیومی / برن...
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فن خنک کننده‌ی رادیاتوری DLA7 از برند Memo دارای تکنولوژی خنک کنندگی TEC می باشد و با قدرت خنک کنندگی بالای خود، CPU را خنک کرده و از ناپایدار شدن سخت افزار جلوگیری می‌کند. فن DLA7 با کاهش لگ، باعث افزایش سرعت بازی، سلامت باتری و طول عمر سخت افزار میشود. این فن دارای 2 حالت سرعت نرمال و سرعت زیاد (حالت توربو) قابل تنظیم می باشد. قدرت خنک کنندگی فن DLA7 در حالت توربو به قدری زیاد است که صفحه خنک کننده آن به دمای کمتر از 5 درجه سانتی گراد می‌رسد و به طور کامل گرمای ناشی از سخت افزار را به بیرون دفع می‌کند. فن خنک کننده رادیاتوری DLA7 دارای سوئیچ خاموش و روشن است که می‌توانید به صورت دستی خاموش و روشن کنید. این فن دارای نور LED آبی است که ظاهر جذابی به آن بخشیده است . نحوه‌ی اتصال فن به گوشی به وسیله‌ی یک گیره می باشد که کار با این محصول را بسیار آسان می کند.

وزن
۶۷ گرم
مشخصات
نوع : رادیاتوری / دارای: هیت سینک آلومینیومی / برند:memo / دارای:سوییچ خاموش و روشن و تنظیم سرعت فن / قدرت این فن ۵۵۰۰ دور بر دقیقه‌ / ورودی C-Type /

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...