خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL06

DL06

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 75
  • مشخصات: ابعاد: ۸۹x۶۴.۵x۴۲ میلی‌متر واتاژ ورودی: ۵ ولت شدت...
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
729,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی‌های گوشی‌های موبایل در دنیا طرفداران بسیاری دارد. گوشی‌های موبایل  امکان دسترسی آسان به بازی ها را برای گیمرها را فراهم کرده است. اما ممکن  است گیمرها در هنگام بازی کردن با گوشی‌های موبایل با مشکلاتی روبرو شوند.  به علت بالا بودن گرافیک و استفاده از دیتا، گوشی‌های موبایل اغلب در هنگام  بازی به شدت داغ می‌کنند که علاوه بر تاثیر منفی در عملکرد پردازنده گوشی ،  باعث بالا رفتن استهلاک قطعات گوشی می‌شود. برای حل این مشکل شرکت ممو  اقدام به طراحی و ساخت یک خنک‌کننده گوشی موبایل کرده است. خنک کننده گوشی  موبایل ممو مدل DL06 محصولی با کیفیت که توسط یک کابل USB به USB-C کار  می‌کند. DL06 با یک فن بی‌صدا قسمت پشتی گوشی را می‌تواند خنک کند. DL06  فقط 75 گرم وزن دارد و برای فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

محصولات مرتبط

وزن
75
مشخصات
ابعاد: ۸۹x۶۴.۵x۴۲ میلی‌متر واتاژ ورودی: ۵ ولت شدت جریان ورودی: ۱.۶ آمپر دارای کابل USB به USB-C مجهز به فن RGB مناسب برای گوشی‌های موبایل با عرض ۶۵ تا ۸۵ میلی‌متر فن بی‌صدا با قدرت خنک کنندگی بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...