پایه خنک کننده لپ تاپ و تبلت ممو مدل DP01

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۹۷x۱۲۲x۵۰ میلی‌متر
  • مناسب برای لپ تاپ های: سایزهای مختلف
  • تعداد فن: 2
  • نوع سیستم خنک کنندگی: رادیاتوری
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
3,200,000
23%
2,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این خنک کننده هیت سینکی با کیفیت با لپ تاپ و آیپد سازگار است. این کول پد  حرفه ای دارای چیپ نیمه رسانا ارتقا یافته ای است که با سرعت بالایی دمای  دستگاهتان را پایین می آورد. این استند و فن خنک کننده حرفه ای دارای چراغ  های بسیار جذابیست. این چراغ ها نور RGB بسیار زیبایی دارد که مناسب فضای  گیمینگ می باشد.

محصولات مرتبط

این خنک کننده هیت سینکی با کیفیت با لپ تاپ و آیپد سازگار است. این کول پد  حرفه ای دارای چیپ نیمه رسانا ارتقا یافته ای است که با سرعت بالایی دمای  دستگاهتان را پایین می آورد. این استند و فن خنک کننده حرفه ای دارای چراغ  های بسیار جذابیست. این چراغ ها نور RGB بسیار زیبایی دارد که مناسب فضای  گیمینگ می باشد. شما می توانید آیپد خود را روی این استند و خنک کننده قرار  دهید و بازی کنید. فن های موجود روی این کول پد می توانند دمای لپ تاپ و  آیپد را پایین نگه دارند و از هر گونه لگ و افت فریم جلوگیری کند. چراغ آر  جی بی به دلیل داشتن رنگ های جذاب و زیبا، هیجان و لذت بازی را دو چندان می  کند. بنابراین این استند و خنک کننده رادیاتوری برای گیمینگ ایده آل می  باشد. هولدر این استند با کیفیت قابل تنظیم است و می توانید در زوایای آن  طبق نیازتان تغییر ایجاد کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده این استند،  داشتن قابلیت نتظیم زوایا و هولد آن است. بنابراین شما می توانید آیپد یا  لپتاپ خود را روی استند قرار داده و طبق نیازتان هولدر را تنظیم کنید. فن  های موجود در این خنک کننده حرفه ای بسیار قدرتمند و بی صدا است. این پایه  آیپد و لپ تاپ دو عدد فن خنک کننده با کیفیت دارد. این فن ها نویز کمی  ایجاد می کنند.

ابعاد
۹۷x۱۲۲x۵۰ میلی‌متر
مناسب برای لپ تاپ های
سایزهای مختلف
تعداد فن
2
نوع سیستم خنک کنندگی
رادیاتوری
سایر توضیحات
طراحی منحصربفرد و ارگونومیک – نورپردازی جذاب RGB – ابعاد محصول ۹۷x۱۲۲x۴.۸ میلی متر – متریال با کیفیت فلز، ABS و سیلیکون – زاویه قابل تنظیم – سازگار با اکثر لپ تاپ و تبلت ها – پنل خنک کننده قابل تنظیم – عدم ایجاد خط و خش – دو عدد فن کم نویز – چیپ نیمه رسانا – ارتفاع تا ۲۸ سانتی متر – وزن تقریبا ۹۰۰ گرم – مساحت حدودی سطح خنک کننده ۸۲.۵ سانتی متر مربع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...