پاسخ به پرسش های متداول

*دوست دارم از وبسایت نیکان خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وبسایت نیکان ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. وب سایت هایی که دارای این نماد هستند وظیفه دارند به شکایات و مشکلات مشتریان خود نسبت به خرید آنلاین رسیدگی کنند، در غیر این صورت نماد الکترونیک آن ها لغو خواهد شد.برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وبسایت نیکان با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. 

همچنین وبسایت نیکان با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد وبسایت نیکان استفاده کنید.

*آیا برای خرید از وبسایت نیکان ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در وبسایت نیکان می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.


*از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

وبسایت نیکان با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

*آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

اگر کالای دیجیتالی را نیاز دارید که در وبسایت موجود نیستند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

دربعضی از کالاهای سایت، زمان ارسال دو تا سه هفته کاری ثبت شده است،این روند به چه صورت هست؟

این کالاها به صورت پیش فروش عرضه می شوند و پایین از قیمت بازار ارائه می شوند و حدکثر دو تا سه هفته کاری تحویل پست می شوند.

*می‏‌توانم  سفارشم  را تلفنی ثبت کنم؟

بله شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

*کالاهای جعبه باز یا آسیب دیدگی جعبه کالا به چه صورت هست؟

این کالاها در حمل و نقل جعبه آن ها آسیب دیده و پس از تست فنی در سایت با قیمتی پایین و 14 روز مهلت تست عرضه می گردد .